Рубрика: Մայրենի

19.03.23

Կարդա’ Ավետիք Իսահակյանի <<Ծառա Սիմոնը>> պատմվածքը։

1. Գրավոր բացատրի’ր հետեւյալ բառերը`խանում, սպասավոր, սրտաբաց, ռոճիկ, գանգատ, վճռական, սամավար, աղա, ֆայտոն։

Խանում- Հարգական անուն որը դնում են կնոջը ։

Սպասավոր -Տներում տարբեր գործեր կատարող։

Վճռական- որոշումները համարձակ ընդունող։

Սամավար-գործիք որը եռացնում է ջուրը ։

Աղա- Մարդ ով ունի մեծ պաշտոն ու հարուստ է։

Ֆայտոն-սայլակի նման մի բան որին շարժում են ձիերը, այնտեղ մարդ է նստում։

2. Ի՞նչ զգացողություն ունեցար, երբ կարդացիր պատմվածքը։

Ես զգացի զղճում, որովհետեւ դա շավ չէ երբ-որ քո դուրը չի գսլիս քո անունը։ Ինձ տվաց Սիմոնի դուրը ոչ թե անունը չէր գալիս, այլ նա ուղղակի ուզում էր հանգստանալ։

3.Խորհուրդ տո’ւր աղային եւ խանումին։

Ես խորհուրդ կտամ տղային ոչինչից չփախնել, որովհետեւ պետք է գնահատել այն ինչ ունես։ Ամենածայրահեղ ժամանակ ես խորհուրդ կտամ փոխել կարծիքը այդ բանի մասին։ Երբ դու չէս կադող փոխել իրավիչակը, ամենալավ բանը ինչ դու կարող ես անել դա փոխելն է կարիքը այդ իրավիճակի մասին։

Իսկ խանումին ես խորհուրդ կտայի թողնել որ Սիմոնը մի քիչ հանգստանա, որ թարմ ուժերով վերադառնա աշխատանքին։

4. Պատմվածքիդ առանձնացրո’ւ հականիշ զույգեր։

Բարեկամ-թշնամի
Մնալ-գնալ
Ուզել-չուզել
Լսել-չլսել
Հանգիստ-խարտոց

4.Պատմվածքի համար նոր ավարտ հորինի’ր։

Բայց հետո կինը ասեց.— Սիմոն ջան քո անունը հրաշալի անուն է։ Մի ասա այդպիսի բաներ, մենք բոլորտ քեզ շատ ենք սիրում ու մենք միշտ կօգնենք քեզ։ Նաեւ պետք է գնահատել այն ինչ ունես, մենք գնահատում ենք քեզ ու շատ ենք ուրախ որ դու մեր հետ ես։ Եթե եզ հանգիստ է պետք մի քիչ, գնա բայց հետո արի։ Մենք միշտ քեզ կասենք բարի գալուստ երբ էլ որ գաս:

—Գիտեք, ինչ. Ասեց Սիմոնը. Ես ինձ այստեղ շատ լավ եմ զգում, ու չեմ ուզու գնամ։